divendres, 1 de gener del 2016

Masturba'm amor meu.

Masturba'm amor meu, vull que els teus dits llisquin entre els meus llavis, que juguin a fet i amagar i em palpin ben profunda, que em sacsegin els malucs i em facin vibrar el clítoris. Toca’m per tot arreu, per racons incògnits que ni jo mateixa conegui. Besa’m els llavis i humiteix-me, fes-me l'amor amb la llengua, besa el meu sexe, crea un llac de plaer immens en el nostre llit, banyem-nos en ell. Agita’m sensualment mentre em mossegues els mugrons, llépals, sigues explicita que m’excita. Xiuxiueu-me alguna cosa a cau d’orella. Freguem-nos, fem que els nostres cossos suïn d'amor, que els nostres sexes s'atreguin, s’acariciïn. Fes-me l'amor amb el tacte entre mirades còmplices. No vull que paris, que no s’acabi. Vull regar el teu jardí, inundar el nostre llit de plaer, tensar els nostres cossos, que es contreguin, congelar els nostres sentits, arribar al clímax.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.